tisdag 4 december 2007

Slutet på ledigheten

Andra lediga dagen i rad nu. Eller tredje blir det om vi ska räkna med söndag också, men då hade jag ju varit ledig i vilket fall som helst. Men det är ju fan vad tiden ska gå fort när man är ledig alltså.. Det var verkligen, verkligen, nyss lördag. Och nu är det fan i princip onsdag, vilket innebär att den jobbiga delen av veckan är över. Dessutom är jag ledig på torsdag också, vilket gör att morgondagen kommer kännas som en mini-fredag, eller kanske rent ut av som den lill-lördag studenterna påstår att onsdagar egentligen är. Kanske läge för utgång isåfall?
Fast visstfan. Dels ska jag inte gå ut mer innan nyår (julbord med jobbet undantaget). Och sen har jag inget studentleg heller, vilket innebär att typ sådär alla alternativ ändå går bort.

--

Igårkväll blev det film med Tilina. The recruit hette filmen. Den var faktiskt ganska bra. Precis som alla andra såna agentfilmer blev det en jävla massa vändningar i intrigen på slutet, men vi lyckades förstå det mesta faktiskt, kanske rent ut av förstod vi allting.
Fan, nu fick jag inte med i stycket någonting om Tilina. Så jag får skriva det såhär i efterhand, även om det känns fett påklistrat. Fast det är det inte, det är däröfr jag skriver dessa raderna, för att förklara hur det ligger till. Hursomhelst så är Tilina helt underbar i alla fall :)

--

Nej, det har inte blivit något gymmande denna vecka hittills faktiskt. Jag tänkte faktiskt dra ner idag, jag var typ på väg. Men jag insåg att jag förmodligen inte bara kunde klampa in o börja träna, utan att det förmodligen hade varit bra med någon sorts instruktör som hjälp liksom. Jag kan ju verkligen ingenting om någonting där. Så imorgon ska jag fan ta mig ner o höra med dem om hur jag ska göra, om man ska boka någon instruktör eller något liknande.

--

I den kommande tv-serien om mitt liv, så kommer de senaste månaderna antingen gås igenom i ett roligt montage, eller så kommer det bli en säsongsavslutning ungefär vid studenten, och sen börjar nästa säsong ungefär lite efter nyår antar jag. Nyår och danmarksutflykten kommer isåfall troligen att gås igenom via tillbakablickar.
(Vad jag ville ha sagt med detta var att det inte händer sådär fruktansvärt mycket i mitt liv för tillfället faktiskt)

Inga kommentarer: