söndag 9 december 2007

"Filosofiskt" söndagsdravel.

Just nu känner jag mig som någon liten raket uppe i rymden, uppskickad helt på måfå. Ingen vet vart raketen är på väg, bara att den är där liksom.
Och det stör mig så sjukt mycket faktiskt. Om jag inte vet vart jag är på väg, hur ska jag då veta hur jag ska ta mig dit?

--

Riktigt lyckad utgång igår. (jag har fett med skrivkramp, så jag kommer inte skriva om den ikväll, kanske imorron eller så. annars får ni helt enkelt läsa Enes skildring av den på www.seethesun.blogg.se . Det enda han glömmer nämna i sin lilla blogg är incidenten hemma hos Filip efter vi har varit ute, när jag ska försöka sova, och Enes kastar en hårig kattjävel på mig, från typ 3 meters håll. Klorna hade den jäveln ute också)

--

Ska klippa mig imorgon. Lite ångest för det faktiskt. Det har jag alltid när jag går till frisören. För jag vet aldrig hur jag vill ha håret, så det slutar alltid med att det blir precis som vanligt. Men jag vettifan, det ska nog inte bli det imorron. Vi får se, vi får se...

--

Annars måste helgens tveklöst roligaste grej vara att Alex Schulman stör sig på att han Väggö-snubben för att han är en "fejk-kändis". Snacka om att kasta bergskedjor i glashus.

Inga kommentarer: