torsdag 6 december 2007

I Lund med Jossan

Tredje lediga dagen den här veckan idag. Så då passade jag på att luncha (fan nästan vuxenpoäng på det va?) med Jossan i Lund. Dessutom fick jag brutalt mycket uträttat; lagat skor, lämnat in jeans, bokat klipptid och dessutom typ bokat sånt introduktionsmög på gymmet. Känner mig fan riktigt stolt.
Så det blev en riktigt lyckad och trevlig dag. Det blir ofta (alltid) det när man är med Jossan :)

Dessutom är det typ fjärde dagen i rad jag har träningsvärk i bröst, mage och armar idag. Jo, förmodligen bara ett tecken på att jag är sjukligt otränad, men likförbannat känns det bra, eftersom jag vet att jag är på rätt väg nu.

--

Enes skriver allt på engelska i sin blogg. Ganska ambitiöst måste jag säga.

--


Apropå stora barn, så hade min lillebrors farmor (som var lärare tidigare) haft Idol-Andreas som elev i skolan, och sa att han "knappt hade kunnat sitta stilla" då, varpå min lillebror säger "och nu kan han inte röra sig ett steg".

Blev inte riktigt lika roligt i skrift som i tal, men för en åttaåring (nej, Tilina, han är inte fyra år längre :) ) så tyckte jag det var riktigt roligt sagt.

--

Inne i en riktigt okreativ period nu med skrivandet (som om jag någonsin varit kreativ), men det blir bättre. Kanske. Inte fan blir det sämre i alla fall.

Inga kommentarer: