måndag 3 december 2007

Riktig härlig shoppingeftermiddag med Aza i Malmö idag. Fick köpt en grå kofta och en svart vindjacka. Extremt onödigt att köpa en vindjacka i December, jag vet, men den var snygg och billig, så vafan liksom. Jag har dock några saker kvar på min ska ha-lista. Det är en rock, en skinnjacka, kanske ett par jeans, halsduk och eventuellt något valfritt festplagg, helst då någon snygg, tjock tröja. Sen har vi ju då en sån zip-hoodie också, en väldigt vardaglig grej alltså. Men det kan jag fixa när som helst känns det som.

Grejen med både rocken och skinnjackan, främst då den senare, är att jag vet exakt hur jag vill att de ska se ut. Och att hitta en skinnjacka som ser ut precis som jag vill, det är en jävla utmaning. Rocken är egentligen inte så jävla noga, men passformen ska fan vara perfekt, och då kostar det ofta lite mer.

--

Jag fick värsta infallet när jag gick till bussen hem ifrån Malmö idag. Jag kom på exakt hur en flickvän ska vara. Inte rent utseendemässigt (det har jävligt mycket att göra med ögonen har jag kommit på), men rent personlighetsmässigt.
Visst, det kan låta obetydligt, men det gör ju det fan så mycket lättare att sålla bort töser nu liksom.

--

Aja, utvecklar det lite mer imorron. Nu är det filmdags hos Tilina! Trevligt, trevligt.

Inga kommentarer: