måndag 10 december 2007

Jag är fan ändå lite imponerad över min filosofiska läggning. "Om jag inte vet vart jag är på väg, hur ska jag då veta hur jag ska ta mig dit?" Det låter brutalt filosofiskt i alla fall, och det är ju huvudsaken.

Satt precis och beklagade mig över hur jävla okreativ jag är, satt och försökte rita en bild i paint som skulle öfrklara hur det var (men den bilden blev åt helvete, så jag sket i det helt och hållet), men så, som en skänk från ovan, så ringde en telefonförsäljare!
Fast sen kom jag på "shit, lide skriva ett blogginlägg om hur jävla påträngande och irriterande telefonförsäljare kan vara...så jävla öppen dörr att sparka in liksom...är Alex Schulman eller?"
Så jag skrev istället lite om varför jag inte skrev om telefonförsäljarna. Bra så :)

--

Ska verkligen försöka fylla på det här inlägget ikväll, men jag klarar det verkligen inte nu. Finns ingenting att berätta det som.

Inga kommentarer: