söndag 2 december 2007

Läste en artikel häromdagen i aftonbladet. Den handlade om en äldre man i Malmö, som alla trodde var luspank, för han samlade tomburkar o sånt på dagarna. Men när han lämnade jordelivet så visade det sig att han var miljonär, och hade skänkt typ alla pengar till välgörande ändamål. (sjukt luddig beskrivning, men jag orkar inte leta upp tidningen, och jag orkar verkligen inte googla någonting på den här datorn). Och sen hade aftonbladet en liten ruta med massa liknande fall. Jävligt inspirerande faktiskt.

-

Seriöst alltså, jag kan fan inte släppa Amandas version av "Halleluja".Såg reprisen idag. Blir man inte berörd där så antar jag att man är typ apatisk eller något. Jag skulle nog, helt seriöst, kunna köpa en skiva med henne.

Sen tycker jag fan faktiskt att Andreas gjorde en riktigt bra version av "Cryin" också. Extrem komik att se juryn efteråt.

--

Jag hatar söndagar. De är så jävla meningslösa liksom. Som tur är brukar jag ju kolla film med Tilina då, så det finns liksom ändå en mening med dem. Men typ som idag, när jag verkligen inte gjort någonting överhuvudtaget, hur jävla kul känns det liksom?
Dessutom har jävla k*k TV4-sportkanalen rättigheterna till nästan alla roliga Serie A-matcher, så de går man miste om också. Fyfan vilket jävla sätt ändå.

--

Inget jobb förrän onsdag nu. Vilket ska bli ganska skönt faktiskt. Inte för att det inte är kul på jobbet alltså (även om jag på någon jävla vänster har lyckats få femtielva papercuts på mina stackars fingrar), men det ska bli skönt ändå av någon anledning.


--

Fan alltså, jag känner verkligen att jag är sugen på att ksriva någonting långt. Jag har det inom mig liksom. Men jag kan inte sätta ord på känslorna liksom. Riktigt frustrerande.

--

Varför beter du dig så jävla underligt?

Inga kommentarer: