torsdag 20 december 2007

Sjukt innehållslöst inlägg.

Ojojoj...killen har varit nere och tränat ännu en gång. Satsigt värre. Nu blir det dock inte mer träning där på ett tag, eftersom jag drar till mamma över julen. Stannar dock bara några dagar, så någon gång till innan nyår kanske jag kan klämma till med.
Annars är det fan hög tid att börja löpträna på riktigt.
Jag ska fantamig ta mig in i startelvan via ren jävla råstyrka, vilja och kondition (vilket lags startelva det blir vet jag itne riktigt än, även om det lutar ganska starkt åt Kyrkheddinge).

--

Oj herregud, hur fan kunde jag glömma förlåt-låten på min radiolåtslista igår?! Aja, jag nämner den nu i alla fall.

--

Göteborgsbloggarna på Bredsida har slagit till igen. Ännu en gång har de knåpat ihop en text man faktiskt skrattar åt. De måste fan vara skåningar från början. här har ni texten.

--

Är inne i värsta zombie-perioden (ja Enes, jag snodde det uttrycket direkt från dig) nu. Samma sak varenda jävla dag. Behöver i och för sig inte vara något negativt, just nu vill man ju bara att dagarna ska flyta på så snabbt det bara går. Den skånska vintern är inte mycket att hänga i julgranen faktiskt (ha Tilina, jag kan visst då nämna något negativt om Skåne! Fast vintern i 08land är självklart mycket värre...)
Men ja, hur som helst så går tiden alldeles för snabbt. Lide det är jul på måndag.

--

"make my wish come true (irriterande Agnes-wailande), all I want for christmas...is you (ännu mer irriterande Agnes-wailande)"

--

Jag är nog fan i ett känslomässigt vakuum just nu. Jag försöker verkligen krysta ut några djupa tankar...några visa ord...men allt sånt måste grunda sig på ett känslotillstånd, och jag befinner mig fan inte i något sånt. Jag är inte överdrivet glad, jag är verkligen inte sur, jag är inte besviken...jag är bara...nöjd? Trött? Ja, något sånt i den stilen. Det känns ganska meningslöst i alla fall, så jag går nog fan och lägger mig nu.

Inga kommentarer: