torsdag 31 januari 2008

Update.

Hade en riktig cp-dröm i morse. Ja, jag skulle kunna skriva ner den här, men så jävla öppen känner jag inte för att vara. Jo, jag vet att själva grejen med drömmar är att de är lite surrealistiska och ologiska, men likförbannat blir man alltid lika förvånad över exakt hur jävla surrealistiska drömmarna är.

Fast det sjukaste med hela drömmen var att jag vaknade vid tio i åtta (fortfarande helt säker på att det jag drömde hade ägt rum på riktigt), och Holle kommer o hämtar mig åtta. Snacka om tajming.

Väl på jobbet blev det ett litet samtal med the boss för mig och Holle. Fast ja, som vanligt tar jag bara åt mig av det positiva, så även denna gången. Att det blir fel i kassan kan helt omöjligt vara mitt fel, och eftersom jag lärt upp Holle kan det inte heller vara hans fel :)

Så ja, jag kan inte bestämma mig för om dagne började jävligt bra, eller jävligt dåligt. Å ena sidan försov jag mig, och det började med ett samtal med the boss på jobb. Å andra sidan så vaknade jag i rätt tid, och fick beröm tidigt på morgonen.
Ja, jag vet ju hur jag väljer att se på dagen i alla fall-

--

Rensade min msn-lista nyss faktskt. Eller ja, rensa är väl lite starkt ord. Men ett 20-tal namn fick jag nog bort. Ja, nästan upp mot 40. Så lite nöjd är jag.
Nu ska jag bara fylla upp de nyblivna lediga platserna med roligt folk. Så det så!

--

Jag skulle verkligen ner och träna idag, jag skulle, jag skulle, jag skulle, jag skulle... men ja, som vanligt kom någonting i vägen. Denna gången var det vädret...
Men okej, ner och träna imorgon. Löpning lördag. Ner och träna på söndag. Så blir det ändå fyra gånger denna veckan. Det får duga så.

--

Jag har en jävla massa tv-serier att ta igen. Hela säsong två av Heroes t.ex. Där har jag sett typ sådär 4 avsnitt. Bra Mattias! Och säsong två av Dexter har jag redan hamnat efter på. Resten har jag typ gett upp...

--

Borde kanske skriva ner drömmen, bara för att jag själv ska minnas liksom. Annars tenderar sånt att falla bort med tiden. Så ja, jag får nog göra så tror jag.

Inga kommentarer: