måndag 14 januari 2008

Halva helgen och Zlatan.

Nu har jag varit dålig på att skriva igen. Och eftersom jag, som vanligt, inte har något vettig tatt berätta, så får ni hålla tillgodo med att jag berättar om min helg. Nu när varken Tilina eller Jossan är hemma, så får jag helt enkelt försöka hitta andra vägar att vädra mina tankar på haha.
I fredags blev det en chillkväll med Holle med massa Xboxande. Och ja, vi kan väl säga som så att jag blev obesegrad i PES. Det räcker så.

(nu blir det en liten paus. mitt fortsatta skrivande kommer till stor grad bero på om Zlatan vinner jerringpriset eller inte. På sätt och vis är det ju lite kul om han inte gör det, bara för att förstärka den malmöitiska "vi-mot-dem"känslan. Fast ja, jag blir nog fan ändå ganska lack om hans storhet inte gått in hos alla människor än...)

(två kvar nu. vinner inte zlatan detta beror det enbart på sympatiröster för Kallur)

fan. nu blev jag för fylld med stolthet för att skriva mer. Och nej, oavsett vad alla ni som inte varit med från början skriver, så kommer ni aldrig känna samma connection. Zlatan är vår.

Seriöst. Kan någon nämna något tacktal någonsin ett tacktal som varit roligare att lyssna på än valfritt Zlatan-tal?

Aja, jag forsätter skriva om helgen imorgon. Då är det lördagen som ska gås igenom. Då ska det nog inte störas av någon stolthetschock :)

Inga kommentarer: