måndag 28 januari 2008

Jag är rent för käss på att skriva här. Har suttit i en vecka och skrivit ihop typ 24 inledningar. Men av någon anledning brukar det sluta ungefär precis här, men med dessa orden övervann jag det hindret, och nu är jag alltså igång på riktigt igen.
Riktigt trevlig utgång i lördags. Men att man skulle hitta Jossan, Tilina och Åse på samma förfest, hos Stiffe i Lund, måste gett ganska höga odds haha :)
Sen hade kvällen en liten svacka, just i samband med det nya klubbmöget. Där var inte jätteroligt. Inte tråkigt, men inte jätteroligt. Men precis som att man kan lita på att Zlatan levererar (seriöst, jag tror han är världens bästa fotbollsspelare just nu, rent formmässigt kan Drogba, Kaka och vemfansomhelst slänga sig i väggen. Killen är kung, och jag har varit med från början!), så kan man lite på att Slagt levererar. Riktigt jävla pisskul var där.

Men nu ska jag ta det lugnt i 4 helger. Nästa lön, då jäklar. Men fram tills dess blir det hårdträning. Jag vet att jag har sagt det förr, men nu jävlar ska jag hålla det.

--

Fan vad veckorna går snabbt nu. Måndagen försvinner, för man kan fundera över helgen typ. Tisdagen är lite tung dock, då är veckan i sin djupaste svacka, men har man en händelserik utgång, kan man följa upp den med samtal på måndagen, så kan man leva på det på tisdagen också.
Sen kommer onsdagen, enligt många är det egentligen här som veckans svacka kommer, men jag håller inte med. Om det beror på det studentiosa uttrycket "lill-lördag", att det en gång i tiden var helig OC-dag (och innan dess vänner-dag) eller för att städarna kommer på onsdagar, det vettifan. Men snabbt går det. Torsdagen går sjukt snabbt eftersom det är veckans sista dag, fredagen är fan helg, då splear det ingen roll om man jobbar, det går sjukt fort ändå.
Att lördagen går skitfort säger sig självt. För 220 spänn i timmen hade nog fan de tmesta gått snabbt :)

--

nu ska jag kränga lite mat, sen dra ner o träna. Får se om jag fylle rpå här lite senare.

Inga kommentarer: