fredag 25 januari 2008

Men vafan då.
Här har jag suttit i flera dagar och tänkt skriva jättemkt. Som att jag sålde grejer till Zlatans kompis, och att han garanterade att Zlatan skulle komma hem igen. Och som att det första en kund från svenska kyrkan gjrode var att säga "va i helvete". Eller att det skulle bli en skittrevlig helg.
Fast ja, skruva det. Fast på engelska. Det blir "screw it" (min egna översättning).

Fan, kan jag inte skriva någon låtsasintelligent liknelse nu, så att ingen fattar, förutom jag. Jag gillar att skriva på det sättet. Jävligt meningslöst, men kul. Hur som helst pallar jag inte skriva något sånt nu.
Blablabla, jag vill, blablabla, men jag kan inte, blablabla.

Det är jävligt få saker här i lviet som man vill, men inte kan. Att flyga är en sådan. Att spela fotboll i landslaget är inte en sådan (vill man tillräckligt mycket i livet kan man träna sig till detta exemplet, se på Håkan Mild, helt talanglös men ändå gjort många landskamper).

--

Det blir fantamig guld i år, det blir fan det alltså.

--

Jävlar vad jag ska ha roligt imorgon. Risken för övertändning? Riiktigt stor ;)

--

You´re nothing to me, I'm everything to you

Inga kommentarer: