tisdag 1 januari 2008

2008

I slutet av ett år ska man alltid sammanfatta året, och i början av ett år ska man alltid försöka förutse, ofta med en liten humoristisk vinkel på det hela. Men att sitta såhär på nyårsdagen och försöka få ihop någonting snitsigt är inte så jävla lätt, så jag skjuter helt enkelt upp det kom jag nyss på.

Jag satt fakitskt och började skriva, men jag kom på att jag får ägna lite av arbetsdagen imorgon åt att fundera ut lite roliga saker att förutse.


Sen tänkte jag lite på det här med nyårslöfte, hela idén grundar sig på att det finns någonting att förbättra, så då finns det varken någon anledning eller möjlighet för mig att hitta på något sånt, right?

Och även om jag nu hade varit en vanlig människa, och kanske haft någonting att förbättra, så hade jag nog fan kört med typ "Mars-löften" istället, bara för att sticka ut liksom.

--

"Maybe if I told you the right words,
at the right time, you'd be mine"

Inga kommentarer: