fredag 13 juni 2008

Så har det varit studentvecka i Lund nu. Det blev en jävligt tuff vecka. Sen i tisdags har jag ungefär 8 timmars sömn. Sammanlagt. På 3 nätter. Tacka fan för att man är trött.
Nej, jag orkar inte skriva någon detaljerad sammanfattning om hur det var. Men det har varit en riktigt trevlig vecka. Och då har vi ändå hela helgen kvar...

Men det ska bli jävligt skönt med en normal vecka nästa vecka, så man kan sova lite grann.

--

Italien - Rumänien blev ju en jävligt trevlig match att kolla på. Sen att domarna bestal italienarna på vinsten, och gjorde sitt allra, allra bästa för att sno alla poängen från dem (det måste vara den billigaste straffen på länge), är en annan femma.

--

Fan, jag kommer inte på något att skriva. Jag måste börja skriva här oftare, för då kommer det automatiskt liksom. Men nu är det en halvlek fotboll kvar innan jag kan få min efterlängtade, och väl förtjänta, sömn.

Inga kommentarer: