tisdag 20 maj 2008

Nej, jag tänker inte skriva speciellt mycket om Zlatan. Det finns liksom inte ord för att beskriva det. Börjar jag ens fundera på hur stort det är får jag gåshud.

Men! Jag har en idé, men som vanligt bygger mina idéer på att man är lite mer ambitiös än vad jag vanligtvis är (ni skulle bara veta vilka idéer som kan poppa upp i mitt huvud, tyvärr orkar jag sällan/aldrig genomföra dem). Hur som helst, den idéen gick ut på att jag skulle leta upp så många negativa artiklar om Zlatan som möjligt (ni vet dem där Lagerbäck säger att han måste börja visa att han duger internationellt, alla de där hans chanser döms ut-oavsett vad det handlade omo, alla artiklar som handlat om att han aldrig presterar när det gäller...)

Sen hade man avslutat det med ett youtube-klipp där man klippt ihop lite all-time-high från honom.

Men det får bli en budgetvariant; ni får föreställa er alla artiklar, ni vetungefär vad de handlar om, och sen får ni själva gå in på www.youtube.com och söka på "Zlatan" ungefär. Känner ni för det kan ni leta upp hans La Manga-mål och Breda-mål.


Skitsamma. Skit i allt jag har skrivit, det blir helt enkelt inte bra. Killen är större än man kan beskriva. Folk, som inte är Zlatanister, ´påstår att han kan vara en av de största någonsin i Milano. Överdrift? Förmodligen...men ändå.
Det är en jääävla skillnad på att vara störst i halva Milano, jämfört med halva Glasgow.

Fyra ord räcker;

Zlatan - Son of God!

--

Alla länder har inte sommartid. Det är ganska stört faktiskt. Logiskt som fan visserligen, men det blir ju ändå en del problem kan jag tänka mig. Återkommer med fler funderingar, främst eftersom att Åse tjatat halva kvällen om det.

--

Från och med imorron kan jag använda repliken "Hej, jag är modell, vem är du?" (afan att jag säger det med glimten i ögat)

Inga kommentarer: