söndag 29 juni 2008

Precis spelat match. Den var en katastrof, både för mig och resten av laget. Men så går det när man inte tränar. Men ja, nu är det uppehåll i 3 veckor, och jag har själv tänkt, ända sen april-maj någon gång, att det är nu jag ska komma ifatt och förbi. Ska träna och springa som ett as i 3-4 veckor nu, och sen ska jag fan vara i form igen. Det var jävligt längesen jag var i form nu.

--

Nu ringde Andy. Det var bra, för nu har jag en anledning till varför jag inte skriver mer just nu. Men jag lovar, jag ska försöka komma på något vettigt att skriva. Jag har en del djupa funderingar, fast alltid när jag skriver ner dem så börjar jag typ undermedvetet argumentera med mig själv så jävla mycket att jag inte har en aning om vad jag egentligen tycker, så vi får se hur det blir med det.

Inga kommentarer: