måndag 23 juni 2008

Igår, ganska exakt när Fabregas straff passerade mållinjen, så slutade världen existera som vi känner den (Hej, jag heter Mattias och jag gillar att överdriva á la aftonbladet).
Det som var mest tragiskt med italienarnas uttåg är icke att deras sköna offensiva spel försvinner från turneringen. Inte heller är det försvinnandet av Luca Tonis målkänsla som svider mest i hjärtat. Nej ty det som gör att man överhuvudtaget bryr sig, är det faktum att Marcus Birro inte återkommer med fler EM-krönikor på Svenska Fans.

För övrigt är EM ganska ointressant nu, Tilinas Magic Eightball har ju redan avslöjat vem som kommer vinna.

--

Fan, jag har för mig det var något mer jag skulle dela med mig av, men jag är inte helt säker på att det var det. Isåfall har jag i alla fall glömt bort det.

--

Funderar på att införskaffa mig en sån Magic Eightball själv faktiskt, skulle kunna vara till hjälp vid många svåra beslut. Men först ska alltså GTA 4 införskaffas, därefter biljett till Way Out West (jag utgår bara från att någon kommer hänga på, annars blir det ju ganska bull, och då köper jag ju förmodligen ingen biljett heller), och sen ska jag fixa en Magic Eightball. Den största anledningen är nog att det är så jävla skönt ord att både uttala och skriva ner. Testa själva. Magic Eightball. Blir det mycket bättre än så?

Inga kommentarer: