tisdag 1 juli 2008

Fan. Ännu en dag där ingenting har hänt, så då kan jag ju inte heller skriva om någonting.

Har köpt GTA nu. Men det är jävligt svårt att säga någontign om det än, hittills har jag bara hunnit med själva inledningen ungefär. Men ge det några timmar till, så ska det nog fan bli riktigt bra. Det har potential. Fast jag är rädd att det kommer vara för stort.
Ta t.ex. San Andreas. Det är ett exempel på när ett spel är för stort. Eller kanske bara jag som har för lite tålamod. Aja, skitsamma, ni get the point ändå.

--

Herrejävlar. Det är fan nästa vecka det är Båstadveckan. Snacka om att den kom oväntat. Aja, jag tar mig dit nästa helg i alla fall. Vart jag ska sova, ha mina grejer och allt sånt där jävla tjafs är oerhört svårt för mig att veta just nu haha. Men det löser sig, det gör det alltid.

--

Det var alles för denna gång. Nu ska jag nog ut o springa. En liten tur visserligen, men dock en tur.

Inga kommentarer: