fredag 1 februari 2008

Brutalt nyttig fredag faktiskt. Istället för att gå ut och festa, och vara onyttig och bryta ner min kropp, så begav jag o Holle oss ner till gymmet efter jobb idag. Kanske inte det mest givande passet, men nog fan är det bättre än att festa sönder sin kropp.
Seriöst, jag kommer nog fan ha en ganska nice kropp till sommaren. Ni vet ni kommer spana in mig.

--

En sak är lite småjobbig på mitt jobb. Det är inte att det är stressigt eller att kunder kan vara otrevliga (vissa kunder vill man bara smälla på käften alltså). Inte heller att vi har kollat på sällskapsresa-filmerna sjuttielva gånger (OBS! Ingen överdrift!). Det är alla jävla fucking plastic- och wellpapp-cuts. Ja, alltså inte några vanliga jävla paper-cuts, som läker ihop på någon timme, utan typ 5 gånger så djupa, breda, långa och alla andra 7 dimensioner som nu finns. Jag hatar dem!

--

Utan den minsta bitterhet i rösten, fakitskt inte, helt ärligt, så undrar jag högt för mig själv varför vissa människor är så jävla självdestruktiva.

--

Bara för att klara upp vissa saker i drömmen. Det är alltså inte Lindsay jag har drömt om, vi kan bara kalla henne så. Jag vet inte ens vad hon heter på riktigt (helvete, i samma sekund som jag skrev det kom jag på vad hon heter)

--

Varför i helvete envisas folk med att inte ha facebook? Så förbannat jävla jobbigt. Är det verklgien så jävla stort besvär?! Försöker ni med den här make-a-statement-biten är det bara jävligt dumt. Och irriterande. Fan då!

Inga kommentarer: