tisdag 12 februari 2008

Hur fan tänker man när man jobbar på ett stort skivbolag och får i uppdrag att fixa ihop en skiva med moderna kärlekslåtar, och man väljer att fronta hela skivan med "Apologize"?! Alltså...har killen/tjejen lyssnat på texten överhuvudtaget?!
Nu är jag kanske inte expert inom området, men hade jag velat ha lite romantisk stämning med min flickvän, inte fan sätter jag på en låt som handlar om att det är försent att säga förlåt?!
Kanske ska toppa med "Långsamt förväl" också, så det blir en riktigt mysig stämning...

Ungefär som att spela "The Winner Takes It All" för någon som precis förlorat en final...

--

Det blev film med Tilina igår. Eller några vänner-avsnitt i alla fall. Och bakning. Det ni! Det var väldigt skoj, ävne om jag låter sjukt ironisk när jag är trött. Men det var jäkligt roligt i alla fall. Vi gjorde havreflan. De blev riktigt goda, även om det ett tag såg ut som Tilina hade misslyckats haha :)

--

Och en sak till nu när vi ändå pratar om Apologize, varför, varför, varför presenteras den typ som "Timbaland FEAT One Republic"?!?! Jo, jag fattar också att Timbaland är producent o jadajadajada, men kom igen... ser ni någon annan producent som presenteras som artist?
Snälla, ge mig en vettig anledning till varför Timbalands namn står där, men ingen nämner de svenska snubbarna som står bakom Britneys nya? Eller ja, ta vilken jävla producent ni vill...

--

Idag ska jag fan lägga mig tidigt, typ om 20 minuter. Svinigt jävla trött idag, precis som igår... och min fot är helt fucked up, men mer om det imorron.

Inga kommentarer: