måndag 11 februari 2008

Fyfan vad jag har varit trött idag. Helt sjukt. Så här trött har jag fan inte varit sen...ja, jag vet fan inte när jag sist var så här jävla trött. Direkt när jag kom hem lade jag mig i sängen o sov i 20 minuter. Det hjälpte lite...i ungefär en timme.
Och jag som skulle börja träna på riktigt, riktigt, riktigt idag. Det blev itne riktigt så. Tar det imorron istället.

--

Blev ingen film med Tilina igår, fotbollen på kvällen drog ut på tiden. Och inte idag heller... fan då, jag måste ju prata. Och det måste ju du också! :)

--

Shit, fick värsta chocken igår när vi skulle spela fotboll. Vad tror ni jag stöter på i omklädningsrummet, om inte mina ökända små nemesis myggorna! I fucking februari?!?!
Men jag kom över chocken relativt snabbt och mosade den jäveln med min inomhussko... men tror ni inte de tfanns typ 200 myggor till i gymmet sen? Det var helt sanslöst... okej, 200 var kanske lite att ta i, men jag dödade utan tvekan minst 6-7 stycken. Och det var fan inte ens en tiondel av vad det fanns där...

--

Dexter nu, skriver mer sen om jaginte somnar

Inga kommentarer: