söndag 10 februari 2008

Otränad.

Fyfan. Tänkte ju börja med fotbollen imorgon. Men ja, vi kan ju säga att jag med nyvunnen visdom insett att så inte bör vara fallet, skjuter upp det en vecka istället. "Vadan detta plötsliga infall då", kanske ni frågar er. Jo, svarar jag, för att jag var nyss inne i Lund och lirade fotboll med Jerreh, Keyvan, Enes, Holle och Martin Varga (Vargas kanske?). Och jävlar... när jag är ute o springer som vanligt känner jag mig fan vältränad, ja nästan oförskämt bra med tanke på att jag inte spelat fotboll på 1.5 år. Men herrejävlar vilken skillnad det är mot att springa på en fotbollsplan...två minuter och jag var slut. Menmen, det kan jag leva med, det kommer du in i på mindre än en vecka.. Min bollkänsla däremot... jag hade fan fått Håkan Mild att se ut som Ronaldinho anno 2005. Så denna veckan blir det ut och springa något intervallgrejs, samt boll varje jävla dag. Första intrycket är viktigt, och jag ska ta en plats i startelvan (egentligen ska ni veta att det bara är min officiella målsättning, personligen anser jag att jag bör kunna vara en toppspelare i laget)

--

Om man är törstig, alltså riktigt jävla törstig, och får smaka en liten, liten snutt av någonting att dricka, hur ska man då kunna veta om man tycker att drickan är god i sig själv, eller om man bara tycker det är gott för att det släcker törsten?

Med detta sagt går jag och dricker ett glas vatten och går o lägger mig för att sova. Om 7 timmar är jag på jobb igen. Ytterliggare en 54-timmarsvecka väntar...

Inga kommentarer: