torsdag 7 februari 2008

Grejen är att när jag inte skriver på ett tag, ås blir det så mycket jag vill skriva så att jag typ blockerar mig själv. Hur snabb jag än må vara (lite ironiskt där) på tangenterna, så blir mina händer som en jävla flaskhals för mina tankar. Det finns så mycket mer att skriva än vad jag får ut. Menmen, jag får väl helt enkelt skriva lite oftare då.

--

Nu börjar det fan bli vår alltså. Seriöst, denna veckan har det varit ett par riktigt sköna dagar. Tror jag. Nu står jag ju inomhus hela dagarna, men det ser riktigt jävla skönt ut. Och går man ut i solen på en plats i lä, så är det fan riktigt jävla skönt. Dessutom börjar melodifestivalen på lördag. Så nu är våren här.
Nu vill jag bara hitta en klassisk liten vår-förälskelse. Seriöst, det är helt jävla dött på den fronten nu. Tänk er Olympia på ett derby, fast utan Malmösupportrar. Okej, riktigt så jävla dött är det inte. Men det är fan nära. Och då är det jävligt illa.

--

Jag är faktiskt inte ens lite sugen på att festa i helgen. Det går bra nu.

---

För varje dag som går tror jag mer och mer på att det blir guld i år. Det är svårt att förklara, men för första gången på många år finns det en "vi-känsla", åtminstone hos oss på läktaren. Smittar den bara av sig lite, lite grann till spelarna så blir det guld, det vet jag.

Inga kommentarer: