måndag 18 februari 2008

Fotboll är ju riktigt jävla roligt. Fan vad dumt att jag inte spelade förra året. Menmen... första träningen idag som jag nämnde tidigare, nervositeten släppte faktiskt när jag gick ut från omklädningsrummet.
Hade man sett det från sidan, och inte vetat att jag inte gjort en seriös träning på 1.5 år (egentligen 2.5 år, träningarna i Veberöd var väl inte de mest seriösa), så skulle man väl anta att jag var precs utanför startelvan ungefär. Kanske t.o.m. nästan inne i den. Men hur som helst, nu var det ju inte riktigt så. Nu var jag ungefär 1-1,5 månad efter alla andra, så med andra ord ska jag fantamig ta en jävla plats i startelvan.

Tog ungefär 10 minuter in på träningen innan jag hade slått upp ett sår på knäet. Precis som det ska vara en när man spelar på grus. Nu har det fan börjat på riktigt!

--

Det ska bli en riktigt jävla pisserolig helg. Det ska jag bannemig se till (även om jag har en känsla av att det inte kommer bli sådär hypersvårt precis :) )

--

För några månader sen skrev någon jävla tomte på sportbladet att folk i England knappt visste vem Zlatan var. Jag är gaaanska säker på att han inte hade alla hönsen hemma. Men hur som helst är jag ganska säker på att Anfield inte lär glömma bort hans namn efter morgondagen i alla fall. Nu jävlar Zlatan, visa vinnarskallen!

1 kommentar:

Josséfin sa...

hahaahhahaa, vet du om att du har innehållsvarning innan man besöker din blogg? :D Så klockrent! Ingen skräll dock, men att du alltid ska lyckas reta upp människor med dit fina sätt att beskriva din syn på allt ;)