måndag 2 mars 2009

Fan, jag har för lite att göra. Eller nej, det har jag inte. Men jag gör för lite. Jag är lite för seg. Som med träningen. Jag skulle ner och tränat idag. Men nej, det blev inte så. Inte idag heller. Imorgon ska jag ner. Punkt jävla slut.

Jag ska vara som en köttbit i marenad. Eller som ett fint vin. Ju längre tid man låter det vara, ju bättre blir det. Ju sugnare blir man på det sen när det väl är dags. Så nu ska jag bara presentera mig själv som en fin oxfilé i en riktigt god marinad.
Fast äsch, det är bara att lägga upp lite bilder på mig i biffig surfarkropp och långt hår, så sköter det sig självt. Ha! Där ser ni! Jag tycker inte att jag är perfekt. Bara nästan.

---------


Måndag idag. Den gick ganska snabbt. Nu är det bara typ sju måndagar kvar. Okej, egentligen åtta. Men en är jag ledig (annandag påsk), så that leaves 7 left. Det var nog inte helt grammatisk korrekt, men skitsamma.

2 kommentarer:

Anonym sa...

7 måndagar kvar till Aussie!?

Cerdic sa...

Jajemän :)