torsdag 26 februari 2009

Har varit helt brutalt trött hela veckan. Men jag har ändå lyckats ta mig ner och träna fakitskt, så lite nöjd är jag. Men idag kommer jag ingenstans.
Det är vått ute. Det är kallt ute. Det är blåsigt ute. Det är fruktansvärt mörkt ute... Jag har en miljon anledningar till att inte gå ner och träna, även om jag borde. Fan jag borde verkligen ta mig ner.

Okej, jag gör en deal med mig själv. Jag går ner imorgon istället för idag, och i gengäld går jag INTE ut och festar i helgen. Det blir två plus till mig då, både ekonomiskt och fysiskt välbevarad efter helgen, och bara ett minus. Så det kör jag stenhårt bra.

--------

För övrigt vill jag bara poängtera att Zlatan gjorde en bra match i tisdags. När såg ni senast en anfallare ta ner en utspark på foten med Ferdinand i ryggen? Eller ja, i princip vilken mittback som helst kan vi väl slå till med?

Läser man bara artiklarna i tidningarna utan att veta om resultatet är det nog lätt att få för sig att United vann med 2 eller 3 mål. Men jag vill bara poängtera att det alltså blev 0-0.

Bra så.

--------

Nu ska jag fira min antiviljas seger med en bit chokladkaka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Proffset<3