onsdag 25 mars 2009

Tankar i korthet

  • Har man inte varit ute och sprungit på ett bra tag (typ sex månader eller något sånt) så ska man akta sig för att börja igen. Det är plågsamt, tråkigt och det gör förbannat ont i benen den sista biten. Och det är fan inte ens skönt efteråt.
    Fast ja, nu kan jag ju käka snacks (jag hatar det ordet egentligen, men jag tror de bio-chipsen heter så? De som finns i både bacon och surkräm) med gott samvete.
  • På tal om att käka onyttigt så måste jag nästan vara något slags antibevis på allt det här med du-måste-äta-nyttigt-tjatet. Jag har fan nästan magmuskler. Vänta bara tills ni får se någon bild på mig i den australiensiska soluppgången med min surfingbräda och bar, solbränd överkropp. Shaisse! säger jag bara!
  • Jag vill att Zlatan stannar. Jag har ändrat mig. Jag hoppas alla inser hur enormt stort det är när min vän, som visserligen inte har något emot Zlatan, men som inte är hans största fan så att säga, säger att han bör vara en kandidat till guldbollen om han fortsätter så här. Ibracadabra!
  • Jag har fixat biljett till premiären! Eller ja, pappa fixade. Men jag har biljett i alla fall.

Inga kommentarer: