torsdag 26 mars 2009

Var och såg Slumdog Millionare igår med Tilina. Rikigt bra film. Nu är jag inte så jävla bra på att rangordna filmer (det enda jag är helt säker på är att när jag såg Final Destination för första gången var det världens bästa film), så hur bra den är går vi inte in på. Men det var bra, riktigt bra.

Typ 5 minuter innan filmen började var det bara jag och Tilina tillsammans med ett annat par (det där lät fel, men ja, äsch, skitsamma haha) i hela salongen. Okej, ingen jättestor salong, men ändå väldigt gott om lediga platser. Så kommer det in ett tredje par. Nu kan detta tredje par alltså sätta sig precis var som helst i hela jävla salongen, det var helt tomt och ganska uppenbart att det inte skulle bli någon rusning. De kan alltså sätta sig PRECIS var som helst, förutom självklart där vi sitter. Vart tror ni dem sätter sig? Jo, självklart platserna framför det andra paret. Helt allvarligt?! Visst, det var i mitten, och visst, de hade säkert bokat dem platserna. Men kan man inte sätta sig någon plats till höger eller vänster då?
Ingen big deal (nej jag syftar inte på någon cheeseburgare), men ändå. Hur jävla självisk får man vara?
Och nej, jag tror helt seriöst inte jag hade satt mig där om jag hade varit i deras läge.

----

Jag hade en kul sak från Jay Leno att berätta, men det blev fan inte alls kul när jag försökte skriva ner det. Så fram tills jag kommer på hur jag ska skriva det (alternativt hittar det på youtube och länkar, men vem fan orkar göra det egentligen?) så låter jag det vara.

----

Jag kom fan ner och träna idag trots allt. Jag trodde Åse förstörde ALLT när hon berättade att det snöade ute precis när jag bestämt mig för att sticka ner. Men lite övertalning och jävlaranamma senare så kom jag iväg trots allt. Så nu är jag sjukt nöjd.

Inga kommentarer: