måndag 23 februari 2009

Riktigt viktig match imorgon. Enormt viktig faktiskt. Skulle absolut inte förvåna mig om den blir utsedd till en av Kungens viktigaste matcher i karriären. Vinst imorgon, och det finns ändå lite som skulle tala för en riktig guldboll. United på väg ur CL, Barca möjligen på väg att tappa La Liga... Realistiskt? Så fan heller... men skitsamma.

"Vart jag än tittar, hur jag än vrider mig, kan jag inte hitta särskilt mycket som talar för Inter. Kanske vinner de matchen, men inte går de vidare.
Men vad vet man?
En chans på fem?
Jag vet inte vad oddsen är för att flyga upp och lobbklacka in en boll i krysset med fem minuter kvar av en avgörande EM-match mot Italien – men jag vet att de är betydligt sämre än så." - Erik Niva.

Bra så. Imorgon - då jävlar!

Inga kommentarer: