torsdag 19 februari 2009

Fan vet hur många dagar det har snöat nu. Vad fan är detta?
Ska det tvunget komma snö i Skåne, så ska det vara omvandlat till slask nästa morgon. Allra senast tills när eftermiddagssolen står på som bäst. Det ska fan inte fortsätta snöa dag på dag på dag på dag...det ligger ju verkligen ett konstant snötäcke överallt, även på cykelbanorna som plogas typ varje dag. Vafan!



Men visst, lite cred ska snön ha. Det blir en härlig tystnad när man är utomhus på kvällen, det ser ganska mysigt ut, och dessutom är det ju bättre med lite snöfall än konstant regnande. Så det är ju inte bara negativt.

----

Ska jag nu ha skit så är det ju inte helt fel med skit för att jag skulle ha för bra självförtroende

----

Mindre än 10 veckor kvar nu. Bokat vaccinationstid (eller vad fan man nu säger) och grejs nu. Det närmar sig nu. Babysteps, men dock...

----

Känns fruktansvärt tryggt att veta att min iPod och all min musik är i tryggt förvar hos Åse. Känns fruktansvärt tryggt. Inte orolig alls över att all musik ska försvinna. Inte alls. Jag är fruktansvärt trygg. Enormt trygg. Som fan ;)

Inga kommentarer: