söndag 4 januari 2009

Wow. Fick nyss värsta inspirationen att skriva en totalt sammanfattning om 2008, typ á la Tilina, men sen började jag skriva lite... och fyfan vad deprimerande det blev.

Här sitter jag och klagar över att jag fortfarande är i Sverige... guess what, jag får nog fan skylla mig själv. Hade jag skärpt mig för ett år sen, så hade jag fan inte varit i Sverige nu, då hade jag varit någonstans långt på andra sidan jorden.

Så hela jävla 2008 har i princip varit ett bortkastat år för min del. Jag kan, ärligt talat, inte komma på många saker som skiljer sig i mitt liv om vi jämför Januari 2009 med Januari version 2008. Inte på ett positivt sätt i alla fall.

(Nu har jag verkligen försökt anstränga mig i typ fem minuter...men jag kommer inte på ett skit)

Hur deprimerande är inte det?



Det var fan så mycket lättare när man pluggade. Då gick det liksom framåt automatiskt. Hela tiden kom man ett år närmre studenten.. nu kom jag ett år närmre... vadå?

T.o.m. nyår blev ju helt misslyckat.

Ett helt jävla meningslöst år. Tack som fan!



---------



Men äsch, nu får jag sluta kvida över 2008 och börja se fram emot 2009. Det ska bli ett bra år för mig, måste ju ta igen för förra året också!

--------

Nyårslöfte? Ja, vafan... vi slår till på att jag ska bli bättre att göra vad jag verkligen vill. Bra så?

1 kommentar:

Josséfin sa...

Skärp dig nu Cerre! Det finns hur många människor som helst där ute som skulle göra vad som helst för att göra de du gör! Jag lovar! & snart är du faktiskt på andra sidan jorden :D