onsdag 28 januari 2009

Jävlar vad tiden går fort ändå. Nu är det torsdag imorgon, och det betyder att det nästan är helg (det spelar inte riktigt någon roll att jag jobbar de flesta lördagarna också, rent psykiskt så tar min vecka nästan slut efter onsdagen).

Nu är allting betalt och klart i alla fall. 30 april drar jag. Typ 92 dagar till (om jag nu tänker rätt). Det är ändå inte såå jävla lång tid kvar. Typ 12 veckor till att jobba. Ungefär 64 dagar kvar att jobba. Så det blir typ 32 dagar kvar med brutalt tidigt uppvaknande. Inte för jag har någon aning om när jag ska sluta, men det blir ju några dagar/någon dag innan jag åker, beror nog helt och hållet på hur pengakåt jag blir.

Äsch, för bara 10 minuter sen var jag sjukt sugen på att skriva. Sen försvinner typ all lust och känsla i takt med att det kommer en ny låt på iTunes.
Eller att jag helt enkelt börjar göra någonting annat, och sen totalt glömmer på vad det var jag höll på med (tyvärr ett återkommande problem i mitt liv, gäller inte bara när jag försöker skriva)

-------

Från och med fredag ska jag blir riktigt jävla seriös med min träning och allting. På tre månader borde man hinna bli ganska fit ändå.

------

Äsch, nu har jag suttit med den har jävla texten i bakgrunden i över en timme. Nu skiter jag i detta och går ner och tränar. Adjö.

Inga kommentarer: