torsdag 15 januari 2009

Sådär, nu har jag sagt till min chef, så nu är det no turning back som gäller. Precis som om jag hade tankarna på det innan haha.

----

Ett tag tänkte jag inte säga till någon att jag åkte. Tyckte det hade kunnat bli sjukt kul. Det skulle det i och för sig också kunna bli, men jag hoppar nog det. Eller jag kör något mellanting, säger till de man snackar med, men vi skippar allt det här med att ändra facebook-status och msn-namn, åtminstonde innan jag drar iväg.

Nu kanske någon tycker "Ha! Men du skriver ju här ditt jävla mongo!" och skrattar åt min dubbelmoral. Okej, förmodligen tycker ingen det, men...äsch, jag tappade bort poängen för längesen (BellevueBarbie avbröt mitt skrivande!) men orkade inte ta bort det lilla jag skrivit.

----

Fan, veckan har gått ganska fort. Imorgon är det "helg" igen. Inte för det egentligen spelar någon roll, jag ska ändå inte festa på ett bra jävla tag till, men det ska bli enormt jävla skönt att få sova lite i alla fall.

-----

3 avsnitt kvar av säsong 1 på Gossip Girl. Snart är jag ikapp och förbi Åse! Haha!

Inga kommentarer: