torsdag 29 januari 2009

MIF är ett jävla skämt. Percy Nilsson är ett ännu större skämt. Och feg.
Jag ber alla som har någon sorts respekt för Percy att ta reda på hur mycket han egenltigen har styrt och ställt inom MIF. Så vitt jag förstår så är det väl konsekvenserna av det som tar ut sin rätt nu.

Och oavsett hur mycket jag skiter i hockey så måste jag bara påpeka att alla spelare som lämnar MIF nu är fega och giriga. Bara så jag får det sagt liksom. Har de underpresterat hela säsongen får de fan se till att spela 9 matcher till eller vadfan det nu är.
Har man de månadslönerna som de flesta spelarna (åtminstone de som kan tänkas vara intressanta för elitserielag) har, så bör man fan klara sig en månad eller två utan lön.

Lite kul är det ändå. Några vinster till sen har de likförbannat chansen på kvalserien. Inte för att man kan eller bryr sig någonting om håkkybåkky, men det hade varit en fin vändning. Det är trots allt Malmö.

Inga kommentarer: