måndag 12 januari 2009

Nu var det helt längesen jag skrev här nu. Kontinuitet, vad är det?
Men skitsamma, nu är jag här igen och skriver i alla fall.

Vad har hänt sen sist då?
Jag har preliminärbokat min resa. Okej, "preliminärboka" betyder jackshit , men det är ändå ett litet steg i alla fall. Ser ut som jag sticker den 30e april. Sjukt peppad nu. Ska in och snacka med min chef imorgon, tjänstledigt tror jag faktiskt inte ens själv på, men det ska ändå bli skönt. No turning back sen (varför i h*lvete man nu skulle vilja det?)
Jag har laddat hem hela säsong 1 av Gossip Girl. Sjukt farligt, såg fan 4 avsnitt i rad igår. No-life? Jag? Nejnej, jag förstår inte aalls vad ni pratar om.
Vad mer har hänt? Ingenting alls faktiskt. Och det ska det inte göra på ett bra tag nu heller har jag tänkt. Ska bli sjukt bra på att inte göra någonting alls i ett par månader till, men sen jävlar!

Körkortet ger jag förresten upp. Varken pengar eller ork att satsa på det innan min resa, och att bli halv-klar, och sen inte köra på ett år, känns bara extremt dumt, så det hoppar vi det också.

Nu är jag extremt jävla trött (jag är alltid det på måndagar, kan bero på att jag alltid somnar för sent på söndagarna. Tack Tilina. Tack så jävla mycket! :) )


-----


Jag är galet imponerad av hur mycket information jag nyss lämnade ut om mig själv. Helt sanslöst.

Inga kommentarer: