onsdag 9 juli 2008

Nu kanske ni undrar vad som har hänt i mitt liv den senaste veckan. Men då ska jag berätta för er, att det vet ni redan om ni följer min blogg regelbundet!
"Vad fan dillar killen om? Är han från Helsingborg eller?" tänker ni säkert nu, "Han har inte skrivit någonting den senaste veckan!" Vissa av er kanske till och med blir lite sura just nu, vad vet jag (Blir ni det bör ni nog dock söka hjälp eller något, för annars kan det bli lite farligt i längden. Speciellt för er omgivning)

Men då ska jag be att få tala om; anledningen till att jag inte har skrivit någonting, är helt enkelt så logisk som den kan bli; det har inte hänt någonting! Inte ett endast, jävla smack har hänt den senaste veckan!

Kan låta tråkigt, men så är det.

--

Jag är jävligt laddad inför Båstad. Ingenting, ingenting, ska hindra mig från att ha jävligt kul i helgen.

Det löser sig, det gör det alltid.

--

Godnatt

Inga kommentarer: