tisdag 15 juli 2008

Helgen var... perfekt typ. Fyfan vad roligt jag hade. Utan tvekan den sjukaste helgen på jääävligt länge. Kommer kanske komma med en lång berättelse senare ikväll, men det känns lite tveksamt.

Fast ja, det är ju inte varje kväll man hänger i VIP-rummet på Madison (ja, jag var tvungen att nämna det faktiskt!)

Kommer kanske en längre utläggning senare i veckan, vi får se.




Sommarens roligaste sms-konversation (något förkortad, men dock)



Bakgrund: När jag kollar igenom min mobil på söndagen ser jag att jag har ett nytt nummer där som jag inte känner igen. "Bea gbg" heter kontakten. "Äsch vafan, jag skickar iväg ett SMS och ser vem fan det är". Samtidigt vill man ju inte avslöja att man inte vet vem fan hon är, så jag börjar med att skicka iväg ett neutralt SMS.



"Tjena. Du överlevde natten?

"Haha jadå det gick väl,frågan är om du gjorde det?"

"Haha jodå. Hade du kul?"

"(blablabla)
"Det var så tydligt alltså? :)"

"Haha ja det kan man säga,fast fan va rolig du var haha.

"Hahaha låter bra. Händer i veckan då?"

"Hm, svårt att tro men okej. Jag är påväg till vårat hus på österlen (blablabla...) för din del då?"

"Afan, låter nice. Jadu, får väl ägna ett par dagar åt återhämtning, och sen är det ju tid att börja planera nästa helg, och sen får jag väl klämma in lite jobbande däremellan"

"Haha okej. Vart jobbar du då?"

"Jag är cirkusdirektör :)"

"Haha det var som fan! Coolt. Vad heter cirkusen då?"
"Nej jag är ingen cirkusdirektör. Då måste man ju vara runt 50 år, kortväxt, lite småtjock, ha en rolig liten mustach och gärna en hög hatt och piska :) fast det hade varit ett jävligt roligt jobb :)"

"Haha ja sant! Vad jobbar du med egentligen nu då?"

"jobbar och jobbar...det blir ju en del tomburksamlande och driva runt"

"Haha jasså på det viset! Förresten, vad heter du mer än al Quaida? Haha"

(JÄVLA HELVETE! Det blev fan inte roligt när jag skrev det! Skit också! Men det var fan roligt när jag fick det SMSet. Det var i alla fall jävligt oväntat!)

--

Fan, jag orkar inte skriva mer. Aja, skitsamma. Det får vara bra så.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha så jävla klockrent Båstad var! - Herlin