onsdag 26 november 2008

Jag funderar på om jag inte ska ha långt hår ändå. Alltså riktigt långt hår (typ som han sorgsna typen i tv-serien om amerikansk fotboll, som förövrigt också är en film. Jag har tyvärr ingen aning om namnet, och jag orkar inte googla). Brukar hamna i dessa tankarna när jag inte klippt mig på ett tag, för då börjar jag tänkte "nu är jag ju ändå en bit på vägen" liksom. Tror mitt långa hår kan vara en bra start på min blivande surfingkarriär (att jag varken kan åka skateboard eller snowboard behöver väl inte betyda att jag inte kommer kunna surfa? haha)

-----

Grattis Barbie!

-----

Jävligt synd Zlatan inte gjorde någon bra match idag. Förmodligen hade det väl inte spelat någon roll, men en matchavgörande roll för honom hade säkert genererat någon röst mer på tisdag.
Men ja, inte ens jag är perfekt alla dagar. Nu är Inter vidare i alla fall. Nu kan det börja hetta till på allvar.

------

I helgen blir det Jönköping. Party like a rockstar!

Inga kommentarer: