torsdag 4 december 2008

Fan, här har hänt fruktansvärt mycket, vet inte ens vart jag ska börja.
Kör en klassiker, kör det i punktform, så kan jag ju utveckla om jag känner för det.

  • Guldbollen tar jag inte upp. Så som den omröstningen slutade lämpar sig diskussionerna mer för typ 1000apor eller någon annan humorsida. Det enda vi kan konstatera är att kollar vi de senaste åren hur Zlatan har reagerat när folk inte gett honom de erkännanden han förtjänat, så kan vi nog vänta oss en helt absurd vår av Malmöpågen, som utan fucking tvekan är topp 5 i världen. Förmodligen även topp 3.
  • Rögle is going down! Hata Helsingborg! (Allt norr om Landskrona är samma skit)
  • Jönköping var sjukt jävla bra! Men det är kusligt förvirrande att de typ pratar Göteborgska där. Lappjävlar!

Herregud. Här tänkte jag "oj vad mycket som har hänt", så fick jag ihop hela tre punkter!

Lär dig av dina misstag. Lär dig av dina misstag. Lär dig av dina misstag. För helvete.

Kul om någon verkligen förväntar sig att jag någon gång ska outa någonting om mig själv. Det närmaste ni kommer mig är väl ungefär att jag jobbar en del.

1 kommentar:

Josséfin sa...

hahahaha! Du är för go du! ;) Men jag antar att du kunde utveckla de tre punkterna ´ganska mycket. Men valde att göra de i punktform. Saknar dig iaf världens bästa Cerre! :D