tisdag 25 november 2008

Fan, jag har inget vettigt att skriva. Inte precis kryllat med intressanta händelser i mitt liv senaste tiden. Visst, helgen var jävligt trevlig. Men jag tror jag skrev någon rad om det (mycket möjligt jag tog bort det också, orkar faktiskt inte gå och dubbelkolla nu).
Hur som helst så är vardagarna typ meningslösa. Man jobbar. Knegar. "Sliter". Vad ni nu vill.

---

Äsch. Nu är det bara en vecka kvar i alla fall. Chansen är liten, i det närmaste obefintlig, men likförbannat sitter man där och hoppas. "Kanske, kanske har fler människor sett det jag har sett. Kanske har inte alla lurats av C.Ronaldo-hypen. Kanske...Kanske..."

Men ja, det är egentligen inte i år han ska vinna den. Men nästa år, då jävlar. Vänta bara till våren när Inter vaknar till liv i CL...

---

Lyon är faktiskt ganska imponerande nu. Inte spelmässigt kanske. Men det finns någonting vinnande över dem. Effektiviteten kanske.

---

Aja, dags att någonting händer i mitt liv nu. Kan ju inte gå runt och vänta på våren bara. Man har bara så roligt som man gör sig!

Inga kommentarer: