tisdag 4 mars 2008

Nu är jag tillbaka igen. Precis hämtat mig från Inters formsvacka, som alltid verkar dyka upp i samband med viktiga CL-matcher. Nu vet jag ju verkligen att det är ett I-landproblems-motgång, eftersom de leker hem Serie A i år också, men dock. Fast ja, jag har en känsla av att de faktiskt mycket väl kan vända det nästa vecka. Pazza Inter vet ni.

--

Jag hoppas verkligen inte någon, på fullt allvar, tror jag skriver någonting vettigt här. Jag skulle behöva det, men jag har ju alltid Tilina och Jossan, så det löser sig alltid på dt sättet (nej man nämner inte sina killpolare för att det känns gay :) )

--

Hur fan har jag kunnat fucka upp det så? Ärligt talat... jajo, jag brukar vara positiv och allt sånt jävla mög, men jag vet ändå när jag har fuckat upp det.
(Grattis, här kommer ännu en fotbollsliknelse). När Tony Flygare missade den ökända straffen, så var det ju ingen som kunde drömma om att hans så lovande karriär skulle ta slut just där. Och det gjorde den väl inte, det var så sjukt mycket annat som spelade in, men det är liksom den straffen man tänker på.
Ungefär så, fast inte alls, är det.

--

Nu är det nya Simpsons. So long for now, återkommer väl typ i CL-pausen.

Inga kommentarer: