lördag 22 mars 2008

Hahaha OJ vad jag känner mig populär. En kommentar från en "anonym" besökare. Snacka om att sånt kan sätta tankar i rullning hahah :)

--

En dryg vecka kvar bara. Och jo, det blir guld i år. Det fixade jag igår.. kvart i fem, och nu ska guldet hem.

--

Följande stycke ber jag om ursäkt för, så utlämnande brukar jag inte vara, och vill inte vara. Men eftersom Tilina inte är hemma förrän ikväll, och jag typ exploderar av tankar så måste jag skriva det. Sen tycker jag det är brutalt roligt att någon sitter och försöker klura ut vad jag menar också.

I think I'd better leave right now
Before I fall any deeper
I think I'd better leave ri-ight no-oow
I'm feelin' weaker and weaker

--

Går matchen bra för mig på måndag så blir det inte mer festande på ett bra tag. Går den mindre bra så är det ju bara att ta tag i det på allvar, vilket innebär nada festande, äta nyttigare, träna hårdare o blablabla. Hur som helst blir det inte mer festande på ett tag för min del nu. Tveksamt huruvida gårdagen kan räknas som festande, det blev en lugn festkväll i alla fall.

--

8 dagar.

Inga kommentarer: