tisdag 25 mars 2008

Se där, vad snabbt det gick att ta bort allt som jag skrivit den senaste kvarten. Det viktigaste jag framförde var dock att på måndag gäller det, och sen bär våren av i ett rasande tempo, där man inte gärna kan älta gamla saker för länge. Men inte för att det ska behövas, för i år ska det fantamig bli guld. Jag ger fan i allt annat, i år ska, ska, SKA det fan bli guld. Punkt-jävla-slut!

--

Blir man rädd för att förlora kan man aldrig vinna

--

Jag börjar ändå nästan känna att träningen ger resultat. För en gångs skull ska jag nog kunna känna mig hyfsat tränad på beachen i sommar. Jävligt synd bara att jag jobbar ungefär...alla dagar i sommar. Menmen, på söndagarna...då jävlar!

--

Jag har blivit rädd för att förlora tror jag

--

Jag skulle ägna påsken åt att sova sa jag. Så blev inte fallet. Nästa helg kommer inte heller ägnas åt att sova. Helgen efter det blir det ju inte överdrivet mycket sömn heller antar jag... men sen, då jävlar.

--

South Park har fan fallit lite i glömska ändå. Men fan vad kul det är! Snart kommer det dessutom nya avsnitt (nej, vissa serier kan jag helt enkelt inte ladda hem i förväg), och denna gången ska jag fan se dem.

På tal om serier, så har jag missat hela säsong två av Dexter. Men jag har inte orkat ladda hem det än heller, mest för att jag har jävligt svårt att se exakt när jag ska klämma in en dags tv-tittande. Fast ja, får väl helt enkelt prioritera...

--

Fotbollen gick sådär bra i måndags. Fast ja, som jag har sagt tidigare...i juni, det är då jag kommer vara på topp.

--

Fan, det blev ändå en bit text. Ganska imponerande med tanke på att jag verklgien inte har haft någonting att säga tycker jag. Jag har inte ens berättat om helgen (och nej, jag tänkte inte göra det nu heller. Mestadels för att det inte finns så mycket att berätta. Åtminstone inte som jag tar upp här)

Inga kommentarer: