måndag 17 mars 2008

För varje person jag träffar blir jag fan mer och mer säker. Satan också.

--

Träning idag. OJ vad det inte kändes kul efter jobb, men fan vad kul det var ändå. Gick faktistk ganska bra också.. det här är mitt klimat! För vädret påverkar typ alla andra negativt, men spelstil gynnas fan nästan av det. Ska nog fan bli proffs i typ Alaska eller något, fan vad jag hade lekt där...

--

Imorse när jag går till jobbet är det strålande solsken. Klockan är ungefär halv 7, jag tänker att "vafan, jag kan ju gå ut och möta Holle, det är skönt utomhus". Direkt när jag går ut slås jag av hur blå himmeln är, även om det är lite småkyligt. Till höger om mig ser jag hur trädgårdens första blåa blommor börjar blomma ut så sakteliga. "Fan vad gutt! Nu blir det snart vår! Spontanfester utomhus, fotbollsmatcher på gräs i gassande sol, spontaniteten flödar..."
Kylan finns visserligen där, men det är en skön kyla...en sorts morgonkyla, man känner liksom att det kommer försvinna om ett par timmar, för då kommer det bli en riktigt fin dag.

Några timmar senare börjar det snöa. Och fan vad det snöar. Och det har det gjort de senaste 13 timmarna ungefär...Fan, dagen började ju så fint.

1 kommentar:

Anonym sa...

mer och mer säker på vad?