söndag 9 mars 2008

Tänk vad kul det hade varit att se sitt liv som en film egentligen. Eller en tv-serie passar nog bättre, men ja, ni get the point. Undrar hur många gånger man har skyllt saker på människor runt om sig, trots att man bara har sig själv att skylla. Hur som helst så tar jag på mig detta, lite grann i alla fall.

--

Ännu en 54-timmars-vecka väntar... bara att bita i det sura äpplet och ta tag i det. Ska faktiskt gå och sova redan nu tänkte jag, isåfall har jag två nätter i rad med ordentligt med sömn...det har inte hänt sen...ja, fan vet när faktiskt... men ja, nu blir det så i alla fall.

--

Egentligen är jag jävligt bra. Det är bara när andra saker börjar spela in som jag klantar till det.

--

Mindre än 3 veckor till allsvenskan nu. Ska bli riktigt jävla skönt... Guldet ska hem!

Inga kommentarer: