lördag 13 december 2008

Grejen är att jag har en enorm potential att bli enormt jävla snygg. Alltså, ännu bättre än det är nu. Nej men allvarligt talat, när jag kollar i spegeln och tänker "lite mer muskler, lite längre hår" så ser jag mig själv som enormt jävla snygg.

Jag kommer ju lätt bli Centralamerikas hetaste surfare.

---

Var på Lucia Movienight med Tilina med systrar i natt, och Kim. Riktigt trevligt. Jim Carreys nya (Yes Man) var riktigt jävla bra. Alltså riktigt jävla bra.
Men jag stör mig brutalt på allt godis jag köpte. Men vafan, det är ju så. Sitter man där i biomörkret o bara "shit, jag är brutalt sugen på fiskar" hela natten, så måste jag ju ha tillräckligt med fiskar för hela natten. Detsamma gäller med Cola-flaskor, choklad osv osv. Så till slut blir det ju en enorm påse, där typ 3/4 är kvar efter natten. Tänkte inte alls på att man fick popcorn o sånt där inne heller.

Wellwell, jag ska inte vara i toppform förrän om 4 månader till, så det är gott om tid.

---

På tal om det så drog Ricke til Branäs nu i 4 månader. Kanske, kanske träffar honom innan jag sticker iväg. Annars blir det fan typ ett år, och då har han "precis" varit i Aussie ett halvår. Well, ska man ta det som ett tecken på att vi håller på att växa upp? (Eller kanske det är ett tecken på den direkta motsatsen hahaha)

Inga kommentarer: