tisdag 13 maj 2008

Tyvärr Tilina, jag ska nog fan klippa mig kort. Inte kort-kort, kort-långt, men ändå kort liksom. Lite längre än jag har på bilden här. (Shit vad layouten blev fucked up nu, och oj vad kul det blev att varannat ord nyss var på engelska). Hur som helst, jag är jävligt nöjd med mitt hår där. Lite, lite längre bara...
--
Jobb, jobb och jobb. Och sen lite jobb på det. Fan, det känns bara som man jobbar. Ibland sticker man emellan med lite festande. Sen är det jobb igen. Och sen följer lite jobb... Grejen är dock den, att även om mycket jobb equals mycket pengar, så hade jag nog fan inte bangat ett helgjobb (som inte är mellan typ 10 o 2 på lördagar). För ja, just nu vill jag bara tjäna in så mycket pengar jag bara kan, och sen bara dra...
Men i sommar har vi stängt på lördagar, så jag kan ju faktiskt jobba lördagar i sommar också. Så om du liksom jobbar på en kemtvätt, o du vet att de behöver ersättare för dig, för du kanske ska till London eller så...så kan du ju alltid säga till. Du får gärna säga till annars också...
--
På tal om ingenting, så hörde jag att Polhem försökt starta något vattenkrig mot Katte i år igen... vettifan om de lyckades. Men glöm fan inte vilka det var som drog igång hela skiten ;)
--
Vad fan heter den reklamen som är i bakgrunden i reklamen med IFK Malmö? Orkar inte googla... Så snälla någon, ge mig namnet på sången, så lovar jag att namedroppa dig i alla texter jag skriver nästa vecka.
--
Fan, först går Justin Timberlake och börjar göra bra låtar, vilket är ganska jobbigt, eftersom han är en sån typ man bara bestämt sig om för att inte tycka om. Och sen går fucking jävla Leonardo DiCaprio och gör en jävla massa bra filmer? Vad fan är det med folk?! En gång tönt - alltid tönt, annars funkar inte min sinnesvärld. Okej?
--
Jag måste fan hänga mer i solen, jag vill vara skitbrun. Det är jag inte. Än. Men det kommer, det kommer.

1 kommentar:

Anonym sa...

the pretenders - i'll stand by you