torsdag 1 maj 2008

Memo till mig själv; Inte festa på valborg i fortsättningen. Snacka om att mina valborg genom åren inte direkt har genomsyrats av någon enorm glädje.
Jävligt överskattat faktiskt. Gäller alla storhelger faktiskt. Åtminstone om vi snackar utgång. Menmen, känner någon för att dra ihop en privatfest nästa storhelg är jag ju inte sen att hänga på.

Helt jävla absurt att det ska ta över en timme i en kö till en nattklubb (åtminstone när man släpper in alla och inte leker ståkkhålmare). På en fotbollsmatch kan man få in 20 000 snabbare än så.

--

Jag vill verkligen skriva. Men det går inte... får värsta skrivkrampen så fort jag tänker vara duktig och skriva ner någonting. Men så fort jag stänger ner skiten kommer jag på 10 saker som jag skulle skrivit om, men sen glömmer jag bort allting till nästa gång igen. Ärligt alltså, det är jävligt illa. Borde ha någon liten anteckningsbok jag går runt med, där jag kan skriva ner allting som kommer upp i mitt huvud.

--

Fan vad jobbigt det är när man vill skriva något, men man inte kan formulera det. Men fan vilken jävla idiot jag är egentligen. Det är ju inte som att folkinte har påpekat det länge heller...men ja, jag är helt enkelt för feg.

"Hej jag heter Cerdic och jag förstör alla chanser jag får. För "draken lyfter i motvind", så jag tänkte att jag ser till att min drake lyfter riktigt jävla högt"

Inga kommentarer: