torsdag 17 april 2008

Fan vad jobbigt. Jag hade värsta seriösa inlägget på gång, men så började jag läsa lite om Malmö (ja, varje enstaka rad om Malmö efter en seger är ren porr för mig), och sen fortsatte iTunes-listan bara rulla, så nu precis kom helt jävla fel sorts låtar på rad, och vips så var jag inte alls så sugen på att skriva längre. Eller sugen och sugen, jag är jävligt sugen, men jag har svårt att formulera meningarna så att säga. Jag är lite splittrad där liksom, dels vill (behöver) jag skriva av mig lite, men samtidigt har jag gett mig fan på att jag inte ska vara utlämnande här.

--

Ganska kul ändå. Här har jag suttit och trott att jag verkligen inte har förstått vad som händer. Men i själva verket har det varit lika jävla logiskt som jag egentligen har trott. Aja, vissa saker är not ment to be förstådda; som varför ingen i Helsingborg kan uttala u-ljud utan måste säga y-ljud, hur folk frivilligt bosätter sig norr om Hallandsåsen, hur töser "tänker"...

--

Fan, nu tappade jag det igen...aja, I´ll be back!

Inga kommentarer: