lördag 19 april 2008

Det är typ så här jag vill att min blogg ska vara. Kul tidsfördriv, bra läsning...men man vet inte ett jävla skit om själva skribenten.



Kommer ni ihåg den tiden när Zlatan brukade prata om sig själv i tredje person i intervjuer? Det var fan tider det...



Fan, tiden står verkligen stilla. Jag behöver någonting som händer i mitt liv. Just nu känns det bara som jag väntar in tiden... och det är ganska knäckande när man inte har något konkret att vänta in.



Men jag har en bild framför mig. En strand med paradisvit, riktigt finkornig sand, som går ner i långgrunt, kristallblått vatten. Palmer svajandes lite på avstånd, precis i vänster ögonvrå.

Jag sätter mig upp på solstolen, blickar ut mot horisonten. Drar högerhanden genom mitt perfekt avvägda, halvlånga hår. Sitter en stund och tänker på hur jävla bra jag ser ut. Sen reser jag mig, tar surfbrädan o drar ner mot vattnet...


(Hej jag heter Cerdic och jag kan inte skriva något målande. Men det får fan vara så ändå, ni get the point)

FAN vad Norrköping är USLA. För helvete! Verkar ju vara ett jävla snilledrag att utöka allsvenskan till 16 lag. Alla ser väl att Norrköping, Ljungskile och Trelleborg verkligen håller måttet... FÖR HELVETE!

Ja jag tänkte att jag istället för att tydligt skulle sklija mellan varje stycka, så ändrade jag bara på "
tjock text", vanlig och "kursiv". Undrar hur fan det ser ut på riktigt.

Här försöker man verkligen få tag i Tilina. Men ni ska fan veta att detinte är det lättaste här i världen! Menmen, kanske får man tag i dig någon gång ikväll?

Match idag. Gick väl helt okej, men jävlar vad man var seg i benen. Det håller fan inte, här ska köttas benmuskler som fan. Nån jävla måtta får det fan vara!

Halmstad imorron! 7 poäng på de 3 kommande är godkänt. Såvida den oavgjorda inte kommer mot HeIF. Det är inte godkänt!

Inga kommentarer: