tisdag 20 november 2007

Ny adress, same shit

Back on track så att säga. Har faktiskt försökt börja skriva ett par gånger tidigare, men det har gått åt helvete; jag har alltid fastnat vid det där steget när man ska välja namn åt sin bloggjävel. Snacka om prestationsångest alltså. Men jag besegrade ångesten till slut, och valde ett jävla skitnamn. Fast ska jag vara ärlig är jag ändå relativt nöjd med mitt val.


--------------

Då kommer vi till nästa prestationsångestframkallande (oj, vilket ord!), nämligen själva skrivandet. För tillfället har jag ingenting spännande att skriva. Bättre ta det säkra före det osäkra (i rättsfall hade detta kallats "post Oden-i-danmark-principen"), så jag skriver ingenting alls om min vardag faktiskt.

--------------

Jag måste fan börja träna nu alltså, på riktigt. Nästa vecka, då jävlar (helt allvarligt alltså). Redan imorron ska jag börja ta mig ut och springa, och sen ska jag fan investera i ett gymkort. Jag ska vara så överlägsen fysiskt, att det inte spelar någon roll om jag så skulle ha en bollbehandling som Petter Hansson, jag ska spela a-lagsfotboll nästa år i vilket fall som helst. Det är jävligt viktigt nästa år faktiskt.

Inga kommentarer: